Bilder ifrån min sommar.

Sommaren började med att säga hejdå till min fina klass, jag kommer sakna er. 
 
 
Efter en vecka ungefär så fyllde jag 16år. Den dagen var så bra.
 
 
Någon dag senare så vart jag firad av världens bästa tjejer.
 
 
Vecka 27 fick jag äntligen komma till Öland för första gången den här sommaren.
 
 
Kom hem lagom till Visfestivalen och träffade saknade människor.
 
 
Åkte sen tillbaka till Öland i 10 dagar, Vart firande av bästa mamma & träffade en grymt saknad tjej.
 
 
 
 
Kom hem, och var hemma ungefär 11 dagar sen begav jag mig mot Nässjö för läger med underbara vänner.
 
 
Kom hem på söndagen och åkte på måndagen för sista gången för den här sommaren till Öland. Hade 5 helt underbara dagar där. 
 
 
Dom senaste dagarna har jag umgåtts med mina allrabästa kompisar♥♥♥
 
 
 
Jag har haft en grym sommar och jag vill tacka alla som gjort min sommar till den bästa. Ni betyder sjukt mycket♥
 
 

 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aliicephotos.blogg.se

Här får du följa mitt liv genom mina bilder! Jag fotar med min Nikon D3100.

RSS 2.0